به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

زمستان پرسپولیس گرم است

  • کد خبر: ۱۴۶۴۳۸
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
زمستان پرسپولیس گرم است
سرخ‌پوشان برنده بزرگ هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران.

به گزارش شهرآرانیوز؛  دور برگشت رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران درحالی آغاز شد که برنده بزرگ این هفته بی‌گمان پرسپولیس بود؛ تیمی که بهترین استفاده را از شکست استقلال مقابل سپاهان برد و با غلبه بر ذوب‌آهن، دیگر تیم اصفهانی لیگ، حالا در صدر جدول فاصله قابل‌اعتنایی از مدعیان قهرمانی گرفته است. اگر امروز گل‌گهر پیروز بازی با تراکتور در تبریز نشود -که بعید هم نیست- پرسپولیس با نزدیک‌ترین رقیبش پنج امتیاز فاصله می‌گیرد که اتفاقی خوب در این مقطع فصل خواهد بود. اگرچه راهی طولانی تا انتهای فصل باقی است، اما بی تردیداین فاصله به‌سود شاگردان گل‌محمدی است و آن‌ها با دردست‌گرفتن ابتکار عمل لیگ این امتیاز مهم را دارند که سرنوشتشان را به‌دست خودشان رقم بزنند.

پیروزی پرسپولیس با یک کاشته

پرسپولیس جدالی سخت با تیم جنگنده، جوان و دونده ذوب‌آهن اصفهان داشت. تیم مهدی تارتار در بازی عصر دیروزپابه‌پای پرسپولیس جنگید و حتی چندبار تا مرز گل‌زدن به سرخ‌پوشان هم پیش رفت. نشان به این نشان که آن‌ها بهترین موقعیت نیمه اول بازی را داشتند و اگر تیر دروازه به داد بیرانوند نمی‌رسید، روز سخت پرسپولیس سخت‌تر هم می‌شد. دوندگی جانانه و پرس همه‌جانبه ذوبی‌ها در این بازی هرگز اجازه ساخت حمله به قرمز‌ها رانداد، اما راه تسخیر دروازه آن‌ها بسته نبود.

تدبیر یحیی گل‌محمدی در تعویض علی نعمتی با سروش رفیعی و تغییر در چیدمان پرسپولیس خیلی زود یعنی درست لحظاتی بعد از ورود رفیعی جواب داد و او با سانتری تمیز از روی یک ضربه کاشته، امید عالیشاه را که جزو کوتاه‌قدترین بازیکنان زمین بود، در موقیعت سرزنی قرار داد تا دروازه ذوب‌آهن سرسخت گشوده شود. در ادامه بازی هم پرسپولیس با چند تعویض خوب دیگر در میانه میدان و خط دفاعی از گل ارزشمندش دفاع کرد و با اینکه دست‌کم دوبار دیگر می‌توانست به گل برسد، بازی را ۱ بر ۰ برد تا فعلا در صدر آسوده جدول خاطر باشد.

شکست استقلال در مهم‌ترین بازی هفته

پنجشنبه در شروع نیم‌فصل دوم لیگ، استقلال و سپاهان در مهم‌ترین بازی هفته به‌مصاف هم رفتند؛ مسابقه‌ای در ورزشگاه نقش‌جهان که مثل بیشتر بازی‌های این دو تیم علاوه بر حساسیت، زیبا هم بود و دو تیم فوتبال روان و قشنگی را به نمایش گذاشتند. این بازی درحالی‌که می‌رفت با گل از راه دور امید نورافکن برابر گل ارسلان مطهری یک بر‌یک تمام شود، با یک حادثه در دقیقه ۸۵ سرنوشت دیگری پیدا کرد. در این لحظه سیاوش یزدانی، مدافع مشهدی استقلال که پس از مدت‌ها از اول در ترکیب تیمش قرار گرفته بود و حتی بازوبند کاپیتانی را به بازوی خود بسته بود، مرتکب یک پنالتی واضح شد تا پیروزی را به اصفهانی‌ها تعارف کند. رامین رضاییان هم قدر این موقعیت را دانست و هدیه کاپیتان حریف را با یک ضربه زمینی دقیق به گل سه‌امتیازی و مهم بازی تبدیل کرد. استقلال با این باخت از کورس قهرمانی عقب افتاد و شرایط کاری ساپینتو سخت شد. مربی پرتغالی که تیمش هنوز مثل قبل از جام جهانی نشده است.

ادامه روند خوب ملوان

در دیگر بازی این هفته ملوان بندرانزلی در ادامه روند روبه‌رشدش در هفته‌های گذشته یک سه‌امتیاز دیگر گرفت و این‌بار موفق شد با نتیجه ۱ بر ۰ پیکان را شکست دهد. مس کرمان ۲ بر ۰ نفت مسجدسلیمان را از پیش‌رو برداشت تا وضعیت سومین تیم خوزستانی در لیگ همچنان بحرانی باشد. مس رفسنجان، دیگر تیم کرمانی، برخلاف تیم هم‌نامش در خانه توفیقی نداشت و برابر نساجی یک‌یک متوقف شد. فولاد هم در آخرین بازی دیروز به تساوی صفر صفر مقابل نفت آبادان رضایت داد تا تنها بازی بدون گل این هفته در دربی خوزستان رقم بخورد. امروز هم در آخرین بازی‌های این هفته تیم فوتبال هوادار به‌مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و تراکتور با گل‌گهر سیرجان مهم‌ترین بازی روز سوم از هفته شانزدهم را برگزار می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->